01 december 2016

Veren quilten

Nu mijn Jane is afgerond, zit er een andere quilt in de ring. Het is de English baskets quilt, die al een jaar of twee lag te wachten op een quiltsteekje.


Vooraf had ik al bedacht dat ik het middenblok wilde opsieren met een verenrand, vandaar dat ik maar 1 bloemenmand in het midden heb en geen vier, zoals op het patroon.


Verder heb ik twee leuke, grote Maileg poppen gemaakt. Ze zitten hier nog tijdelijk op het naaikistje, totdat ik er een beter plaatsje voor heb gevonden.




11 comments:

Ineke zei

Prachtige quiltsteekjes en de poppen? Geweldig!!!

Guusje, zei

Wat een mooi quiltwerk en wat zijn de poppen toch ontzettend leuk

Judith zei

Mooie steekjes!

carina zei

hele mooie steekjes! En je maileg poppen net echt:) heel goed gelukt

Tilly zei

Wat een keurige steekjes, erg mooi. En je poppen zien er prachtig uit.
Groetjes Tilly

conny's quilts en creaties zei

Wat een schitterend quiltwerk. En die poppen zijn ook al zo mooi. groetjes, Conny

Martine zei

Mooie combi zo'n veren rand en rasteren.

Hennie zei

Mooi quiltwerk Rina !

Fijn weekend Hennie.

Chris zei

Prachtig, dat quiltwerk!! Echt geweldig.
En die poppen zijn ENIG!

Floor zei

Die schattige popjes krijgen straks vast een plekje bij de kerstboom.
Heerlijk dat je zo lekker aan het quilten bent, echt een winterwerkje.
Groetjes,
Floor

Annelein zei

Je mailegpoppen zijn ook super... Leuk om ze bij jou te zien... Herinnert mij eraan dat ik ze ook nog wil maken...*Ü*...