Gelukkig begint het hier nu weer rustiger en positiever te worden; manlief is aan het solliciteren en mijn zus is inmiddels geopereerd en kan dus nu weer op de toekomst richten.
En ik? Ik geniet vvan de kleine dingen zoals:

Manlief die een middagdutje doet op de bank met in zijn armen ons konijn;

Een kopje thee met wat lekkers;

De eerste bloemen weer aan de struiken (deze is aan een struik die we zes jaar geleden hebben geplant en maar niet wil groeien....)

en natuurlijk het handwerken (sorry voor de onscherpe foto)



