Posts tonen met het label Zomerquiltje. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Zomerquiltje. Alle posts tonen

03 juli 2013

Zomerquilt

De laatste tijd hoor ik een kaboutertje roepen dat het wel weer eens tijd wordt voor een nieuw berichtje op mijn blog.
Vandaag riep dat kaboutertje wel heel hard. Het is al meer dan een maand geleden!
Klopt, maar ik lees nog wel andere blogs en daar reageer ik ook regelmatig op.
Kan zijn, maar de volgers van quiltperikelen willen graag weten waar je aan werkt.
Nu ja, genoeg, want als je niet blogt, heb je tijd genoeg om te handwerken..
Laat dan eens je zomerproject zien.
Goed idee.

Een aantal weken geleden heb ik een fleurige jellyroll uit de kast gepakt en ben ik begonnen met het maken van sterren. Al snel kwam toen het idee om in het midden een bloemenvaas te ontwerpen en daarom heen een rand met sterren te maken. Hier ben ik dus volop aan bezig. Het idee is dat de top aan het eind van de zomer klaar is. .
Hier de bloemenvaas:

Hier een idee van wat het gaat worden: