
De meeste blokken heb ik met de hand gemaakt, een aantal met de machine. De hele quilt is wel met de machine gequilt.

Gisteren is hij in de wasmachine geweest en gedroogd en vandaag heeft hij een plekje in huis gevonden. Ik ben van plan deze quilt op ons bed te leggen, maar nu wil ik er eerst nog beneden van genieten.

Komend weekend wil ik tijd maken om een label te maken. Ik ga deze quilt noemen: Te gek voor woorden.











.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)



















