Deze quilt is een tijdje stil. Lijven liggen. Ik overzag de kleine stukjes niet meer.
Gelukkig heb ik nu de smaak weer te pakken en is hiermee de derde vaas van de LE quilt voltooid.
Op naar de volgende.

Deze heb ik dan ook voor het laatst bewaard. Eerst weer leuke stofjes gezocht en het patroon er met een uitwisbare stift opgetekend.




You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "