Posts tonen met het label dronkemans pad. Alle posts tonen
Posts tonen met het label dronkemans pad. Alle posts tonen

30 november 2015

Mooi uitzicht.

Als je dan toch grieperig op de bank ligt, kun je dit beter doen met een mooi uitzicht. ;-)




16 juni 2009

Dronkemans tuin

Wat een heerlijk werkje zijn die dronkeman's blokjes. Je hoeft nergens bij na te denken, ze zijn allemaal hetzelfde. Het enige lastige is de ronding, maar ook hier oefening baart kunst. Ik ben nu zo ver, hij gaat nog verder groeien.

05 juni 2009

Gevonden dronkeman

Gisteren kwam ik bij het opruimen een zakje tegen met gesneden en ook al aan elkaar gezette blokjes voor een dronkemans pad. Ik was helemaal vergeten dat ik hier ooit eens aan begonnen was. Vanmorgen heb ik de blokken uitgezocht en een begin gemaakt met aan elkaar zetten. Ik ben nu zover gekomen:

Nu nog meer blokjes aan elkaar zetten en het wordt een mooie werkstukje.