Als je dan toch grieperig op de bank ligt, kun je dit beter doen met een mooi uitzicht. ;-)
Posts tonen met het label dronkemans pad. Alle posts tonen
Posts tonen met het label dronkemans pad. Alle posts tonen
30 november 2015
16 juni 2009
Dronkemans tuin
05 juni 2009
Gevonden dronkeman
Gisteren kwam ik bij het opruimen een zakje tegen met gesneden en ook al aan elkaar gezette blokjes voor een dronkemans pad. Ik was helemaal vergeten dat ik hier ooit eens aan begonnen was. Vanmorgen heb ik de blokken uitgezocht en een begin gemaakt met aan elkaar zetten. Ik ben nu zover gekomen:

Nu nog meer blokjes aan elkaar zetten en het wordt een mooie werkstukje.

Nu nog meer blokjes aan elkaar zetten en het wordt een mooie werkstukje.
Abonneren op:
Posts (Atom)


