Posts tonen met het label Lory Smith. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Lory Smith. Alle posts tonen

18 december 2015

Applicatie blokken

Tijdens de maandelijkse applicatie bee bij de Quilthoeve maken we iedere maand een blok van een ontwerp van Lory Smith. Helaas lukt het mij niet altijd om erbij te zijn en dus loop ik blokken achter, maar de eerste twee zijn nu helemaal klaar.
De kleuren komen hier niet mooi tot zijn recht, maar het idee is wel duidelijk.