Sinds enkele weken ben ik aan het puzzelen met EQ6. Graag wil ik ontwerpen met jullie delen. De volgende quilt heb ik ontworpen. Het is geen hoogstaand ontwerp, maar 1 om het delen te proberen: In dit bestand (klik) kun je de patronen vinden en nog een ander ontwerp met dezelfde blokken.