Verder nog dresden plates gemaakt voor de rand van mijn kompas van hoop quilt.
Verder groeit mijn POTC gestaag en ook de clamshell restjesquilt. Hier ga ik het weekend verder mee, dus volgende week waarschijnlijk wel een foto hiervan
Fijn weekend alvast....









