
Op koninginnedag was ik in Duitsland aan het werk aan dit quiltje. Tijdens het maken van de hexagonnetjes stond de tv aan. Ik vond het een erg leuk ontwerpje, maar na het zien van de beelden uit Apeldoorn kreeg het geheel een hele andere betekenis.
Het ontwerp is van Marjolein.
In de vakantie heb ik ook weer drie blokken gemaakt voor mijn sampler.
.jpg)

