Posts tonen met het label Octagon sterren. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Octagon sterren. Alle posts tonen

08 januari 2011

Sterren

Deze week heb ik niet veel om te laten zien. Ik ben druk aan het werk met mijn octagon sterren. Ik heb nu alle sterren aan elkaar gezet. De meesten hebben een middenstip en een tiental zijn tot octagon gemaakt.

20 december 2010

Sneeuwvlokken en sterren

Hier zitten we bijna ingesneeuwd. Er ligt nu zo'n 20 cm en dit is een schitterend gezicht. Boodschappen doe ik lopend, de auto heeft een rustpauze en DH werkt vanuit huis. Fijn dat dit kan!

De laatste tijd heb ik geen rust in mijn hoofd, waarschijnlijk door alle drukte op mijn werk en wat ziekte enzo.
Zaterdag en gisteren bleef het kriebelen om een nieuw project te beginnen. Nu liggen er pas een stuk of acht, dus er kan er nog wel eentje bij. Ik wilde iets met sterren en kwam uit op de octagon ster. Ik ben gisteren begonnen en ik moet zeggen het is een rust gevend werkje. Niets moeilijks. Bij alle sterren wil ik in het midden een rondje apliceren. Ik weet nog niet precies hoe ik de sterren aan elkaar ga maken, maar er groeien twee ideeen in mijn hoofd.

Verder ben ik nog drie toppen aan het quilten, een blok van CWD aan het maken en met een ander project bezig, maar daar zal ik morgen iets van laten zien. Ik vermaak mij dus prima.