Bij Margriet heb ik anderhalve dag cursus gehad in het maken van een glas in lood quilt. Daarna moest deze verder thuis afgemaakt worden. De top is vandaag afgekomen. Ik moet eerlijk bekennen dat ik in eerste instantie wat twijfels had rondom een glas in lood quilt, maar nu ik het resultaat zie, vind ik het toch wel erg leuk geworden.