Posts tonen met het label speldenkussen. Alle posts tonen
Posts tonen met het label speldenkussen. Alle posts tonen

29 december 2012

Speldenkussen

Zo rond deze gezellige dagen vind ik het heerlijk om een klein werkje onder handen te nemen. Dit jaar koos ik voor het speldenkussentje van Soed Idee. Een leuk klein werkje voor de kerstdagen dacht ik zo. Het pakketje kwam netjes op tijd binnen en was zo leuk dat ik het al drie dagen voor de kerst af had ;-)
Vanaf deze plaats wil ik jullie allemaal danken voor het meelezen en reageren op mijn blog in 2012. Zowel vrienden, volgers als stille lezers, Dank. Ik wens jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling en voor 2013 veel gezondheid, geluk en creatieve uurtjes.

14 juli 2011

't Gebeurde gewoon ;-)

Al langere tijd lagen de restjes van mijn Pop naast mij op tafel te wachten. Ik had er al meerdere plannen mee gehad, maar gisteren ontstond opeens dit:
Ik was helemaal niet van plan om met iets nieuws te beginnen, ook niet iets kleins\. Het gebeurde gewoon (maar wordt wel leuk).
Gelukkig heb ik ook twee projectjes klaar. Het tweede paar sokken wat ik aan het breien was. Deze zitten veel beter dan het eerste paar. Ik vond het erg leuk om deze te breien, maar er komen er denk ik niet meer bij. Het was meer even een uitstapje.

Verder heb ik bij het speldenkussen van vilt een naaldenmapje gemaakt. Aan de binnenkant zitten bloemen, waarop ik woorden heb geborduurd. Zo weet ik welke naalden erop zitten. Vooral het slakje vind ik erg leuk geworden.



13 februari 2011

Verwend

Afgelopen vrijdag heb ik lopen genieten in Vijfhuizen. Al die mooie quilts, die mooie lapjes en al die leuke kraampjes.
Ik had mij voorgenomen om niet veel stofjes te kopen. Ik ben met verschillende projecten bezig en heb hier nog stof genoeg voor. Alleen voor de LIB moest er wat stof bijkomen, doordat ik de blokjes anders aan elkaar zet.
Verder ging ik met het idee heen om twee klosjes garen te kopen die bij de stoffen van de English Baskets passen en een sewline potlood.
Maar zoals het velen van jullie ook vergaat, liep ik al snel tegen een item aan, waar mijn naam al op stond.
Ik was helemaal weg van een schaar van Gingher. In de herfst had ik van dit merk al een klein schaartje gekocht, waar ik zeer tevreden over ben.
Nu heb ik wel een grote stofschaar, maar dan wel uit mijn studententijd, toen ik geen geld had om een degelijke schaar te kopen.
Toen ik dus deze mooie schaar zag liggen, was ik meteen verkocht. Een goede schaar dus voor het leven!

Tijdens het kijken naar Zorro heb ik een speldenkussentje gemaakt. Het pakketje lag al enige maanden in huis, maar het was er nog niet eerder van gekomen.
Helaas heb ik de mooiste kant onder gemaakt. Stom natuurlijk, als je je niet aan de beschrijving houdt.
Ik denk dus dat ik hem op zijn kop ga gebruiken. Ook best wel leuk.