Posts tonen met het label Stoplap. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Stoplap. Alle posts tonen

23 augustus 2014

Door / stoplapje

Waar ik de afgelopen maanden mee bezig ben geweest?
Hiermee bijvoorbeeld.
Het borduren van een lavendel zakje.
Het ruikt heerlijk.
Dit was meer een klein tussendoor werkje.
 Verder was ik al bezig met een door/stoplapje.
 Deze is nu klaar.
Ik heb gebruik gemaakt van het patroon Elma.


12 mei 2013

Drie keer is.... en Jane update

Ach ja... de aanhouder wint. Ik ben voor de derde keer begonnen aan de stoplap van Elma. Eerst netjes een rand geregen, dikker garen en begonnen. Het gaat nu rechter onder elkaar en mooier dan de eerste twee keer.


Ook werk ik verder aan Jane. Alle blokken van de eerste helft zijn klaar. Hier liggen ze onder elkaar. Leuk om zo de voortgang te zien.


En ook zijn de eerste quiltsteekjes gezet in het eerst kwadrant.

07 februari 2013

Stoplap

Wat een gepriegel en wat een gedoe, een stoplap. Nooit eerder gemaakt en dus vond ik het nodig om er 1 te maken. Eerst heb ik diverse patroontjes geoefend en ben toen voor het echie begonnen. Alleen...
Ze staan niet recht onder elkaar. UHHH! Balen. En nu? Ik heb er nu geen zin in, maar waarschijnlijk begin ik weer op nieuw.