Posts tonen met het label winding ways. Alle posts tonen
Posts tonen met het label winding ways. Alle posts tonen

04 maart 2009

Affo

Het is mij gelukt om een schulprand aan mijn quilt te zetten. Het had wel wat voeten in de aarde. Bij de eerste poging ging de rand helemaal omkrullen. Ik heb hem er toen helemaal afgehaald en ben opnieuw begonnen. Ik ben nu blij dat ik dit gedaan heb, het was wel veel werk, maar het is nu wel naar mijn zin.

Ik ben nu een label aan het ontwerpen en dan kan hij opgehangen worden.

27 januari 2009

Winding Ways

Ik heb het midden gedeelte van mijn winding ways quilt af. Van de stof die eronder ligt wil ik een rand maken die de vorm van de quilt gaat vormen. Het zit al in mijn hoofd hoe het eindresultaat eruit moet zin, ik ben benieuwd of ik het ook zo kan vormgeven.