Ook ik ben overstag gegaan. Bij de xenos zag ik een leuke, niet zo grootte letterbak. Hier heb ik al twee borduurtjes voor gemaakt.
Posts tonen met het label Letterbak. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Letterbak. Alle posts tonen
17 mei 2013
Abonneren op:
Posts (Atom)
