Afgelopen maandag kwam op mijn werk een natte poes binnengewandeld. Na haar drie maal terug naar buiten te hebben gezet, zocht ze een plekje op de verwarming en viel in slaap. Ze was erg zwak en aan het eind van de middag vond ik het niet kunnen om haar in de vrieskou te zetten. Dus mocht ze mee naar huis. Dinsdag is ze opgehaald door de dierenambulance en het lijkt er nu op dat haar baasje is gevonden. Gelukkig maar, want het was een erg lieve poes.

's Avonds heb ik vast wat steekjes gepit aan mijn kerstquilt.

Ook heb ik nog wat blokjes gemaakt voor de log cabin bol.

Helaas heb ik sint op school gemist, net als anderen, door een buikgriepje. Gelukkig is het nu weer over. Buiten sneeuwt het nu weer hard, dus dat wordt een heerlijk dagje thuis, warm , quilten en freubelen.
Fijn weekend allemaal!

.jpg)




