23 augustus 2010

Hij hangt...

tada.... Hij hangt. Wat? Mijn gedraaide log cabin quilt met sterren. In het weekend heb ik deze met de machine doorgequilt. Een heel werkje, maar toch sneller dan met de hand. Doordat er meerdere lagen soms over elkaar zitten was met de hand quilten geen optie en ja ... ik heb toch niet voor niets zo'n mooie naaimachine en een cursus Low Stress Quilten gevolgd. Niet dat het nu zonder stress ging. Met de hand blijft ik toch een leuker werkje vinden, ook al is het veel intensiever.

Enkele close-up foto's. De laatste is van de achterkant.

Op naar de volgende affo.

10 comments:

katrien zei

Prachtig is ie.

Guusje, zei

Hij is prachtig geworden, lijkt me erg bewerkelijk maar wel erg mooi.

Chris zei

Wat zal je je voldaan voelen nu hij hangt! Ik zou ook stressen als ik hem onder de machine moest quilten, brrr. Maar hij is prachtig geworden.

conny's quilts en creaties zei

Wat een prachtige quilt !

martine zei

Dat ziet er heel ingewikkeld uit en ook heel mooi.

Madammeke Ongeduld zei

de kleuren zijn fantastisch

Jossie zei

Hij is prachtig. Dit is zo'n mooi patroon en in deze kleuren komen de sterren zo mooi uit.

Mascha zei

SCHITTEREND!!!
Super.
Groetjes Mascha

Yvonne aka sommeke zei

Een PRACHTquilt Rina! M'n complimenten hoor!

Hennie zei

Prachtig Rina,. dat ziet er leuk uit ! ! !
Fijn weekend Hennie.