18 januari 2015

Jane en iets nieuws...

En hierbij een foto van het derde kwart van mijn baby Jane.
Het vierde stuk ligt al klaar, de rand moet er alleen nog aangezet.
 
 
Verder ben ik naast quilten ook gek van borduren.
Nu komt mijn kennis niet veel verder dan kruissteekjes.
 Maar ik heb geluk!
Gisteren heeft Tammy een project gelanceerd,
 waarbij je heel veel verschillende steken gaat leren.
 Ze introduceert iedere week een steek, met daarbij een filmpje met uitleg.
 
Kijk voor meer info op:
 

7 comments:

Chris zei

Dus je bent bijna klaar met Jane! Prachtig wordt hij. Hoeveel kleiner is hij dan de oorspronkelijke Jane? Scheelt dat veel, ook in aantal blokken?
Heel veel plezier en succes met je borduursteekjes.

Supergoof zei

mooimooiMOOI jouw Sjaan!
Ja handig en leuk hè van Tammy!
Fijne dag vandaag!
:o)

Johanna Zweden zei

Wat een schitterend quilt
Wat mooi die punten zo
Groetjes uit Zweden en een fijne dag

Hubertine zei

Wat is die mini Jane MOOI!!!

Anoniem zei

Ik heb een vraagje ,heb jij een systeempje hoe je de blokken van Dear Jane maakt?

Groetjes van Greetje

Susan In Texas zei

Your Dear Jane is very pretty. I love the soft colors you have chosen. I have only completed about 25 blocks and 2 triangles, so I still have a long way to go!

I look forward to seeing your DJ all completed. :)

Susan in Texas
susanintexas.blogspot.com

pasja zei

Śliczna narzuta :) pozdrawiam