10 april 2011

Volop gequilt ...

De afgelopen vijf dagen was ik aardig aan huis gebonden, doordat DH woensdag was geopereerd. Niets ernstigs en alles is goed gegaan, maar toch wilde ik bij hem zijn. Niet gewerkt dus, maar wel veel tijd om te quilten.
Ik had mij voorgenomen om verder te quilten aan mijn NI. Ik had ervoor gekozen om dit machinaal te doen, maar dan wil ik wel langere tijd achter elkaar doorwerken en niet af en toe een kwartiertje. Dit was dus mijn kans. Het ging heel voorspoedig en vrijdag waren alle middenblokken klaar. (de helft was al eerder gequilt).
Daarna verder met de rand en vandaag nog een bies erop gezet. Deze moet nog vastgenaaid aan de achterkant, maar door het mooie weer blijft dat nog even liggen.


Ik ga deze week hard verder werken en hoop snel een affo te laten zien.

12 comments:

Juicybear zei

Voor zover ik kan zien ziet hij er gaaf uit, wat geweldig zeg dat je deze quilt nu bijna af hebt, echt geweldig.
Groetjes Anneke

Roos zei

Hij ziet er al heel spannend uit...
Groetjes Roos

katrien zei

Succes met quilten.

Annelies zei

Beterschap voor je DH en succes met quilten.

Berna zei

Prachtig! In deze vaart zou he moeten lukken om snel een affo te showen. Succes en beterschap voor je man.

Nelleke zei

Hallo Rina de quilt ziet er al mooi uit,vind het knap det je deze grote lap met de naaimachine doorquilt.Groetjes en beterschap met je man.Nelleke

Jossie zei

Wat mooi gequilt. Ben benieuwd naar de hele quilt.

Guusje, zei

Hij ziet er mooi uit zoals ik het kan zien en als je dan zoveel tijd hebt is het natuurlijk heerlijk om er aan door te werken. Ben erg benieuwd naar het totaalplaatje. Beterschap voor je DH.

Miranda zei

Oooooh een blauwe NI!!! Mooi hoor...en beterschap met je DH en veel plezier met het quilten

Annemarie zei

Dat ziet er heel mooi uit! Knap hoor met de naaimachine doorquilten. Ik zit nog in de oefenfase en waag me nog maar niet aan het "echte" werk. Vind het nog knap lastig. Veel succes verder met quilten! Beterschap met je man. Groetjes, Annemarie

Chris zei

Ik hoop dat je DH weer is opgeknapt. Wel een karwij hoor, zo'n quilt machinaal doorquilten. Hij wordt mooi en fijn dat hij nu bijna helemaal af is. Dat geeft weer een lekker voldaan gevoel.

Johanna Zweden zei

Allereerst beterschap voor je DH en ik hoop dat hij aan de beter hand is.
Wat een schitterend quilt, de kleuren komen je tegemoet
Groetjes Joke en een fijne avond