Het quilten van mijn baby Jane gaat ook rustig door.
Iedere week probeer ik een stukje verder te werken.
Dit is toch een stuk meer draaien en keren
door alle verschillende vormen en kleine stukjes.
Ik begin een beetje simpel te worden van blogger.
Ik krijg via mijn laptop geen foto's meer op mijn pagina.
Deze verstuur ik eerst via de mail naar de Ipad,
daar plaats ik de foto's via de app van blogger en dan werk ik verder op de laptop.
Ben ik de enige met dit soort omslachtige handelingen?
Heeft iemand een tip?





















