Ik ben erg enthousiast begonnen aan de blokjes van een dear jane. Ik had er al zo'n 18 gemaakt, maar de kleuren bevallen mij niet helemaal. Vandaar dat ik 16 blokjes heb verwerkt in een klein quiltje.
Nu kan ik weer met een schone lei opnieuw beginnen, want het maken van de blokjes vind ik uitdagend en leuk.
.jpg)
.jpg)
















