14 september 2008

Baby Jane

Ik ben erg enthousiast begonnen aan de blokjes van een dear jane. Ik had er al zo'n 18 gemaakt, maar de kleuren bevallen mij niet helemaal. Vandaar dat ik 16 blokjes heb verwerkt in een klein quiltje.

Nu kan ik weer met een schone lei opnieuw beginnen, want het maken van de blokjes vind ik uitdagend en leuk.


13 september 2008

Needle case

Op diverse webloggen kwam ik dit patroontje tegen. Ik vond hem erg leuk en ben meteen aan de slag gegaan. Stitchery vind ik een leuke techniek, die ik zeker vaker ga gebruiken.

Aan de binnenkant heb ik meerdere vakjes gemaakt, waardoor ik er meer gereedschappen dan uitsluitend naalden in kan opbergen.

Het patroontje kun je vinden bij cinderberrie.







05 september 2008

Het gaat goed zo!

Weer een aantal blokjes af voor
mijn baby jane. Ik heb deze keer gekozen voor de blokjes B12, B9, H1, I8 en H7.



01 september 2008

De volgende dear jane blokjes

Ik ben lekker bezig. Ik heb vijf blokjes gemaakt voor mijn baby jane, namelijk C9, D13, D3, K7 en C3.




29 augustus 2008

Eerste blokje van mijn baby Jane

Ik ben helemaal gevallen voor de Dear Jane quilt en ben snel begonnen. Ik weet nog niet of ik voor alle blokjes ga, ik zie wel waar het schip strand.

13 augustus 2008

Quilt perikelen

Lang geleden ben ik begonnen met het maken van een quilt. Deze is toen in een doos in de kast terecht gekomen en twee keer meeverhuisd. Deze zomer heb ik schoenendoos weer geopend en ben enthousiast aan het werk gegaan. Helaas kan ik nu niet meer stoppen. De sampler blokken zijn nu klaar. Nu nog de rand eraan maken.