Er zijn in de tussentijd wel wat dingen gebeurt. Zo heeft ons 10 jaar oude konijntje afscheid van ons genomen en is er een jong konijntje die nu zijn huisje heeft gezet bij ons.
Het is een leuk, ondeugend beestje. Ik verdenk hem ervan dat hij adhd heeft
(weet niet of dit mogelijk is?)
Hij kan heel hard rennen, springen, draaien en veel eten. Na een minuut of tien razen, gaat hij gelukkig wel rustig liggen en kan je hem knuffelen. Vanaf het begin ligt hij al met zijn pootjes naar achteren op de bank te rusten. Hij voelt zich dus helemaal op zijn gemak.
Zoveel, dat hij overal plast en keutelt. Hier ligt dus nog wel een taak voor ons ;-)
Verder is er natuurlijk weer veel gequilt, maar daar wil ik jullie de volgende keer meer over vertellen.
Twee weken geleden ben ik in Birmingham geweest voor het Quilt Festival.
Het was fantastisch, overweldigend. 's Avonds ging ik zeer moe, maar voldaan slapen.
Hierbij een kleine collage met foto's van quilts:





















