12 december 2009

Geshopt

Afgelopen donderdag ben ik even langs geweest bij quiltwinkel Aztec-Rose. Karen heeft vol enthousiasme haar winkel laten zien. Natuurlijk kon ik het niet laten om met meer spullen naar huis te gaan, dan vooraf besteld.
Toen ik thuiskwam lag er ook een pakketje klaar met spullen uit Amerika:

Ik ben dus helemaal klaar voor de kerstvakantie. Ik heb garen om te quilten, naalden en zijdegaren om applicaties mee vast te zetten, stof voor de randen van mijn Nearly Insane quilt en een boek en tijdschriften om te lezen en ideeen op te doen.

4 comments:

Berna zei

Jij zult je in de kerstvakantie niet vervelen. Leuke spulletjes heb je gekocht.

inge zei

altijd leuk een quiltwinkel bezoeken en genieten van al die mooie kleurtjes! en het is haast nog leuker als er een buit mee naar huis gaat!

Nelleke zei

hallo Rina mooie lap stof heb je gekocht en het garen in de koker is erg fijn om mee te werken.fijn weekend gewenst van Nelleke

Annelies zei

Wat een gezellige en leuke spullen voor de Kerstvakantie !