17 december 2010

Vakantie

Vanmorgen is mijn vakantie van ruim twee weken begonnen. Eerst lekker liggen dutten in bed en daarna rustig ontbeten.
Bij het naar buiten kijken werd ik helemaal gelukkig van deze plaatjes:


De wereld is weer helemaal wit.
Vorige sneeuwperiode vond ik het niet prettig, doordat ik toen naar buiten moest met de auto om naar mijn werk te gaan. Nu ik niet naar buiten hoef, ziet het er veel mooier uit.
Ik ga er vandaag van genieten en heerlijk tutten. Eerst maar eens wat bij lezen op het net.
Voor iedereen die er de komende periode wel uitmoeten: voorzichtig aan!
ar

8 comments:

Peti zei

Geniet maar lekker van je vakantie en het 'mooie' weer, als je er niet uithoeft. Ik verbaas me dat er toch al zoveel mensen vrij zijn, wij mogen nog een hele week. Groetjes Peti

Klaske zei

Geniet jij maar lekker van de sneeuw. Er ligt hier niet eens 2 millimeter, dus eigenlijk nog niks....Fijn weekend

Annelies zei

Geniet van je vakantie en van de sneeuw !

Johanna Zweden zei

Hallo Rina prachtige foto´s en heb daarom maar besloten om jullie meer sneeuw op te sturen, want wil het niet voor mezelf houden! Is hier nu -20 en er ligt al meer dan een meter sneeuw!
Geniet van je vakantie
Wens je al vats een hele fijne kerst toe en een gelukkig en productief 2011.
Groetjes Joke

conny's quilts en creaties zei

Heerlijk hé die twee weken vrij! Wij moesten vanmorgen nog naar school en opruimen in de klassen met de kinderen. Ouders hielpen gelukkig ook mee. Ontspannen ochtendje hoor, spelletjes gedaan na het opruimen en nu lekker vakantie, even niet zo vroeg uit de veren!Het is hier net wit, een paar cm maar prachtig toch! Fijne feestdagen gewenst!

Guusje, zei

Bij jouw ziet het er al net zo uit als bij mij. Het is heerlijk als je er niet meer uithoeft, ik moet volgende week nog werken daarna ben ik ook een week vrij.

Chris zei

Hier is het ook al zo mooi. Het heeft de hele dag gesneeuw en ligt een reuze pak.
Geniet fijn van je vacantie!

inge zei

fijne vakantie, geniet ervan! en ja, als je er niet door moet is het prachtig, die witte wereld!