19 juli 2011

kadootje

Afgelopen week zijn mijn ouders hier zo'n tien dagen geweest. Dit doen we al jaren en is erg gezellig, voor hen is het een weekje vakantie. We gaan dan dorpjes bezoeken en wandelen in het bos. Omdat mijn moeder weet dat ik graag zit te handwerken, had ze dit jaar ook zelf een werkje meegenomen. Ze heeft een randje geborduurd voor een handdoek. Toen deze klaar was kreeg ik hem kado. Een leuk aandenken aan een leuke week.
's Avonds heb ik heerlijk zitten werken en er zijn weer twee blokken klaar voor mijn POTC. Aan 1 blok zit ook al de rand waarmee de blokken aan elkaar gezet moeten worden.

7 comments:

veerle zei

Prachtige blokken! Heel erg mooie kleuren heb je gekozen hoor. Veel plezier nog

inge zei

leuk om samen met je mams te kunnen handwerken!

Guusje, zei

Wat een mooi cadeau, mooi geborduurd en wat een mooie blokken heb je erbij gemaakt. Ze zijn prachtig.

Chris zei

Enig, die handdoek. Dat zie je toch niet meer zo veel. Leuk aandenken.
Je blokken zijn weer mooi!

Johanna Zweden zei

Wat een enig handdoek.
En wat zijn je blokken weer schitterend
Groetjes Joke

Mascha zei

Wat gezellig om samen met je moeder te handwerken. je blokken zijn erg mooi.
Groetjes Mascha

Annemarie zei

Gezellig dat je ouders zo veel dagen bij je zijn geweest en dan nog zo'n prachtig aandenken, heel mooi! Ik las op je blog dat je de schulprand van de Pockets of Posies al af hebt. Ben je al aan het doorquilten? Groetjes, Annemarie