13 september 2014

Marker witwerk

Op dit moment ben ik helemaal in de ban
van het maken van Marker witwerk.
 Vorig jaar heb ik deels meegedaan met de E cursus van Needles@work.


Vandaag begint de tweede cursus.
Het maken van een pronkrol met diverse Marker lapjes.
Helemaal leuk!


Het goed tellen is voor mij nog het grootste probleem.
Soms haal ik het uit, soms laat ik het zitten.
De vetergaatjes gaan steeds beter en ook het platwerk vind ik leuk om te doen.
De overige technieken moet ik nog verder gaan oefenen voor een heel mooi resultaat.


Fijn weekend

3 comments:

kaneeltje zei

Van de week een erg drukke week, dus helaas nog geen tijd gehad om de pronkrolcursus goed in te kijken....komt door de tuin die met dit mooie weer en na een vakantie extra tijd vraagt. Ik herken het 'verkeerd' tellen.....zover als jouw witlap is, geweldig ! Hoe groot is jouw witlap in cm ? Veel plezier met het doorborduren !

Chris zei

Wat schitterend! Lijkt me heel geconcentreerd werk. Heel veel plezier er mee.

foekie's fashion zei

Wat wordt jouw marker lap mooi! Ja leuk he dat we nu een marker rol gaan maken.
Groetjes van Joke