11 maart 2017

Sjaal haken

Haken? Ik? Dat is echt jaren geleden. Ik wilde er niet aan beginnen, bang om er een nieuwe verslaving bij te krijgen.
Maar toen zag ik een ontwerp van Scheepjes. Ik bleef het opzoeken op internet, was er in mijn hoofd mee bezig... Blij dat ik weer zin en inspiratie heb om iets te maken en het feit dat het een overzichtelijk, duidelijk (met filmpjes) uitgelegd project is, ben ik dus begonnen.

Dit is week 1 

Inmiddels is week vier bijna klaar.


En patchen en quilten? Ja dat blijf ik zeker doen, naast borduren. Op dit moment heb ik alleen grotere projecten onder handen, die even niet te overzien zijn voor mij. Maar dat komt vanzelf weer.

Fijn weekend allemaal.





5 comments:

conny's quilts en creaties zei

Fijn dat je weer een leuk project hebt gevonden om mee bezig te zijn. groetjes, Conny

Annelein zei

Zo leuk hè?! De Hygge sjaal... hier ook de Danish Mermaid Kit... En ook bij mij komen er roze accenten...Alleen in het borduurwerk... Jij bent mooi bij met je sjaal. Ziet er prachtig uit!!!

Ineke zei

Het is ook een geweldig leuk project. Prachtige kleuren.
Fijne zondag

Chris zei

Hij wordt super! Lijkt me ontzettend leuk om mee bezig te zijn. Even heel wat anders!

kaneeltje zei

Oh, ben jij de cal van scheepjeswol aan het maken....kwijl,kwijl.
Vind hem ook zo mooi maar als ik hem moet haken komt hij denk ik niet af, is niet zo mijn ding.
Hoever ben je ondertussen ? Al draagbaar deze winter ?