22 juni 2017

Top klaar

Sinds langere tijd heb ik moeite met concentreren. Toch wil ik graag handwerken, maar merk dat ik daarin beperkter ben dan voorheen.
Vorig jaar rond deze tijd liep ik met mijn zus langs een quiltwinkel waar in de etalage eeen quilt hing met huisjes.
Deze heb ik toen als pakket gekocht en ben aan de slag gegaan.
Gelukkig kwam ik geen moeilijke onderdelen tegen en nu, een jaar later, zit de top in elkaar.
Hij moet nog gestreken en draden moeten nog geknipt worden, maar het is gelukt.

8 comments:

foekie's fashion zei

Hij is prachtig geworden!

conny's quilts en creaties zei

Wat een lieve huizenquilt is dit geworden, fijn dat het je gelukt is, hij is prachtig. groetjes, Conny

Ineke zei

Wat een mooi lief quiltje!

Nelleke zei

Je hebt eer van je werk het is een mooie quilt geworden.Groetjes Nelleke

Manuela zei

Ein wunderschöner Quilt.
Liebe Grüße Manuela

Wilma Kuin zei

Hij is prachtig!!
Ik heb deze ook met hel veel plezier gemaakt,...

wilma oud zei

Wat is die mooi geworden. Groetjes Wilma

Hennie zei

Wat een prachtige quilt is dit, veel door quilt plezier.

Fijn weekend Hennie.