Half februari kwamen mijn man en ik in een achtbaan terecht die steeds heftiger werd. Nu, zo'n zes weken later, komen we weer in rustiger vaarwater en heb ik weer zijn om wat te laten zien.
Niet dat ik al die tijd niets gemaakt heb, maar ik had geen puf om achter de pc te kruipen.
Half februari kreeg mijn man van de 1 op de andere dag, geheel uit het niets, te horen dat hij ontslagen wordt. Dit kwam als een klap, helemaal omdat hij al 22 jaar bij dit bedrijf werkte en het naar zijn zin had. Helaas was hij niet de enige die dit bericht te horen kreeg, met hem werden nog 110 mensen ontslagen.
In dezelfde week voelde mijn zus een knobbeltje in haar borst en helaas bleek dit kanker te zijn. Inmiddels is haar borst weggenomen en zien de vooruitzichten er weer gunstiger uit, maar het was enorm schrikken. Eerst mijn moeder, anderhalf jaar geleden, en nu mijn zus.
Eind februari zijn we toch maar een weekje met het vliegtuig naar de zon gevlogen op de Canarische Eilanden, maar helaas werd ik daar ziek. Vooral door stress. Echt genieten hebben we daar dus niet gedaan.
Eenmaal thuis kwam ook de griep hier nog voorbij, maar nu lijkt alles weer beter te gaan. We kunnen weer zonniger tegen de toekomst aan kijken en genieten vooral van het mooie weer.
Vandaar dat ik nu ook weer zin had om jullie te laten zien wat ik aan het maken ben. En laat het nu precies 1 april zijn, dus een update van mijn Camelot blokken lijkt mij wel op zijn plaats.
Ik heb een overzichtsfoto gemaakt van alle zes de blokken.
Ze hangen op mijn designwand en sommigen hebben een rand en sommige niet, maar het geeft zo een mooi voorbeeld van hoe de quilt zich gaan vormen.

Ik ben al weer rustig begonnen met het lezen van jullie blogs. Ik zie weer hele mooie werken voorbij komen, dus ook dat wil ik weer gaan oppakken.
Fijn weekend allemaal,


















