Soms ben je bezig en zie je door de bomen het bos niet meer.
Nu weet ik inmiddels uit ervaring
dat je dan gewoon door moet gaan.
En zie daar:
Het is gelukt.
Alle losse bandjes zijn op zijn plaats
gekomen, net als alle kinderen.
Leuk om er diepte in de maken door
sommige kinderen met arm of been achter een
stang van het klimrek te plaatsen.
Dit was voor mij wel het moeilijkste
blok tot nu toe.
Zou het nog lastiger worden bij de
laatste twee blokken?























