In de kerstvakantie heb ik heerlijk verder kunnen werken aan de punten voor Jane.
Leuk om te zien dat ik voor sommige punten precies een lapje op kon maken.
Ik maak de punten en blokken altijd iets ruimer en snij ze daarna met de liniaal op het juiste formaat.
Tot zo ver alles goed. Maar waar is de punt liniaal ook alweer. Eerst dacht ik, die komt wel weer een keer te voorschijn. Niet dus. Gisteren dus maar eens gaan zoeken. Eerst op de logische plaatsen, tussen de Dear Jane stofjes, in het boek, in mijn blokken boek. Niets.
Daarna tussen andere projecten waar ik aan werk, in tassen, op mijn bureau. Ook niets. Verder zoeken, onder de kussens van de bank, tussen tijdschriften, achter de kast .... Gisterenavond liep ik om elf uur nog te zoeken. Gek (en chagarijnig) werd ik ervan. Niets gevonden. Een liniaal kan toch niet weglopen...
Vanochtend weer wat plaatsen bedacht, manlief hielp mee, maar zag ook mijn frustratie. Ik wil de quilt afmaken, maar dat lukt nu niet!
Koop dan een nieuwe, zei manlief, nadat ik weer ging mopperen. Hij had geen zin in een weekend, waarbij ik iedere keer weer ga zoeken. Dus op naar de winkel en een nieuwe set gekocht. Wel jammer, maar ik kan weer verder.
Nog drie punten en een hoek te gaan. Yes!






























