Vrijdag heb ook ik een aantal uurtjes in Rijswijk mogen snuffelen. Voor foto's maken heb ik geen tijd gehad. Mijn camera zat in mijn tas, maar ik had het te druk met kijken en nieuwe quilters ontmoeten. Wat is het toch leuk om naar zo'n beurs te gaan waar iedereen dezelfde passie heeft. Je maakt dan zo makkelijk contact...
Mijn buit ziet er als volgt uit
Het zijn vooral weer lapjes geworden om te verwerken in mijn Dear Jane.




























