01 november 2008

NI blok 13 en hoekblok 86

Vandaag weer twee blokjes van Nearly Insane. Een hoekblok en een makkelijk blok. Ik las in de reacties dat er een groep is, die op de 20e hun blokjes laten zien.
Ik doe echter mee met dit blog. Zij laat elke week 1 blok zien en geeft hierbij tips. Deze blokken maak ik zoveel mogelijk en laat ze dan meteen zien.

Ik sluit mij dus aan bij de groep die Ingrid heeft opgericht
(pas twee leden ;-)
dit is de knotsgekke, die als een duveltje uit een doosje, op de meest onverwachtse momenten iets laat zien,... club.

Ik werk op het moment aan meerdere projecten. Dat heeft er alles mee te maken dat ik op het moment geen rust in mijn lijf heb en dus van alles door elkaar maak en doe.

Hierbij de blokjes:


1 comments:

katrien zei

weer 2 blokjes erbij.mooi hoor.