09 december 2008

NI 60

Wat is het toch leuk om via de blogs met anderen mee te kijken en ideeen op te doen. Ook het lezen van de reacties op mijn eigen blog vind ik erg leuk. Wat voelt het speciaal dat anderen met mij mee lezen en de moeite nemen om een reactie achter te laten. Dank jullie wel. Het motiveert mij zeer.

Gisteren heb ik weer een Nearly Insane blokje afgemaakt. Ditmaal nummer 60, die vond ik er zo leuk uitzien. Wel 90 stukjes, maar gelukt.
Ik moet zeggen dat ik bij het werken aan de blokjes voor deze quilt enorm veel bijleer. Vooral het secuur werken. Mijn blokken gaan er steeds beter uitzien.



Vandaag ga ik weer eens wat blokjes maken voor mijn Civil War Quilt, want de 14e nadert gestaag.

3 comments:

Annelies zei

Een mooi leuk blokje ! Daar zitten ook ongemerkt weer heel wat stukjes in.

Gerlily zei

Mooi blokje geworden

katrien zei

weerom een mooi blokje erbij.
en je tafelloper is ook al zo mooi.
Succes met de cwd blokjes.