02 mei 2012

Affo

Aangestoken door het huisjesvirus van Jeanneke ben ook in december (ja ik heb gesmokkeld) begonnen met het maken van huisjes. In februari vond ik dat het er wel genoeg zijn. Ik ben niet echt een mens om 300 dezelfde blokjes te maken. Ik heb daarom des te meer bewondering voor het doorzettingsvermogen van de echte huisjesbouwers. Mijn idee was om een vinex locatie te bouwen. De wijk waar ik woon heeft zo'n 7300 nieuwbouwhuizen. De vinex locatie die ik heb gebouwd is kleinschaliger en meer naar mijn smaak. In maart heb ik alle huisjes aan elkaar gezet en in april met de machine doorgestikt. Nu in mei is het een mooie maand om mijn huisjes quilt(je) te laten zien.

12 comments:

Annelies zei

Super ! Ze zien er erg leuk uit !

inge zei

mooi! heel leuk met die donkere sashing! en dat cornerstoneblokje!

Juicybear zei

Heel erg mooi zeg, niet alles hoeft groot te zijn om mooi te zijn. En nu maarlekker genieten van je quiltje.
Groetjes Anneke

Sylvia zei

Hij is mooi geworden, hoor!
Ik ben ook aan mijn laatste straatje toe, dan vind ik de quilt groot genoeg en andere lapjes en patronen lonken.
Gr.Sylvia.

Roos zei

Complimentjes Rina, je hebt een gezellig wijkje gebouwt.
Groetjes Roos

Chris zei

Gefeliciteerd! Ik vind het enig geworden en groot zat hoor. Jij hebt ze tenminste nog gemaakt, ik ben er niet eens aan begonnen ..... Fijne dag.

Ageeth Dorsman zei

Ik vind het een gezellig wijkje ge-
worden, Rina, veel beter dan een echte
Vinex! Mooi gemaakt!
Groetjes van Ageeth

Karen zei

Oh so good. So many fabrics make a wonderful neighborhood.

katrien zei

Heel mooi.

Guusje, zei

Hij is erg mooi geworden.

Shirley zei

Je hebt een lekker overzichtelijk buurtje gebouwd, mooi gedaan met die cornerstones, die brengen rust in het geheel.

Nardy zei

Dat is een leuke quilt geworden Rina! Groetjes Nardy