13 mei 2012

Weer een affo

Ook ik ben gisteren naar de quilt hoeve geweest, voor een zeer geslaagde trunkshow van goof, leuke aankopen en veel gezelligheid met andere quilters.
Thuis stonden twee lampenkapjes te wachten om bekleed te worden met een nieuw stofje. Hierna kon ook mijn affo een plaatsje krijgen boven de schouw. Het is mijn variatie op de "life is beautifull", "
Love life". Ik ben nog bezig met een bijpassend label.
Nu zijn we op weg naar zeeland naar mijn schoonmoeder en dan vanmiddag naar noord holland waar mijn ouders wonen. En onderweg........ Dan maak ik hexjes en sterren voor mijn mandjes quilt.



2 comments:

Marijke zei

Mooi geheel zo bij elkaar en wat een leuke LIB!!!
Weet je dat je foto's een kwart zijn gedraaid?
fijne dag,
groetjes Marijke

quiltsathome zei

erg leuk om deze AFFO te zien.
Zelf was ik ook weg van het patroon van de LIB-quilt, maar ik moest eerst nog wat andere dingen afmaken.

Ik heb wel in februari in Vijfhuizen ook die mooie Rouenneriesstofjes gekocht en maak er op dit moment 2 quilts van, een voor mijn nichtje en een voor mezelf met sterren.
groetjes, Patricia