02 maart 2009

Een heel speciaal boekje

Na een heerlijk weekje vakantie in de zon, ben ik bruingekleurd en uitgerust weer terug in NL.
Tijdens de vakantie had ik wel werk meegenomen, maar niets gedaan. Een goed teken, er was genoeg te genieten. Heerlijk wandelen, fietsen, aan het strand liggen, terrasje pakken, uit eten ... Ik krijg er meteen weer zin in.

Voor de vakantie was ik begonnen met een merklap borduren. Toen ik dit mijn moeder vertelde kwam ze met een boekje aanzetten wat waarschijnlijk van haar moeder is geweest. Het is een boekje uit circa 1890 met allerei alfabetten en randjes om te borduren. Ik ben er zeer groos mee.

Ben je benieuwd, kijk dan even op deze link

Ik ben nu dus mijn merklap zelf aan het ontwerpen met behulp van het boekje en ideeen van het internet.

Het resultaat tot nu toe:

1 comments:

Annelies zei

Wat leuk om dat boek in het echt te hebben.
Je hebt een heel mooi begin gemaakt.