05 augustus 2012

Jane

Na de trunkshow van Goof bij de Quilthoeve ging het heel erg kriebelen. Al eerder had ik een poging gewaagd, maar toen gestopt omdat de kleuren mij niet aanstonden. Nu in de zomervakantie, die voor mij altijd zes weken is..., kon ik de verleiding niet langer weerstaan. Ik ben begonnen met een Dear Jane quilt. Ditmaal in de kleuren roze/rood en een beetje groen/blauw en bruin. DH kijkt deze dagen veel sport, zeg maar de hele dag. Ik ben niet zo'n fanatieke sportkijker, dus veel tijd om te quilten. Het liefste buiten op het overdekte terras, want dat kan al snel, maar binnen op de bank werkt ook prima. Daardoor heb ik een aardige start kunnen maken:
In dit tempo zou ik alle blokken afkunnen hebben in januari ;-) Ik denk echter dat het eerder januari 2016 zal worden, want het werk begint alweer langzaam te roepen....

14 comments:

@nke zei

Het begin ziet er veelbelovend uit. Mooie kleurkeuze heb je. Enne, de Camelot is ook om van te smullen.

Quiltgroetjes *+*

katrien zei

Amaai das meteen al een goeie start.hele mooie blokjes.
Ooit was ik er ook aan begonnen en het stopte bij 25 blokjes,heb er een minijane van gemaakt.Maar droom er nog altijd van om hem geheel te maken.

Juicybear zei

Het zijn in ieder geval al een boel mooie blokjes, de kleurtjes zijn ook erg mooi.
Groetjes Anneke

Klaske zei

Prachtig Rina!Ik ben er ook mee bezig maar het ligt al een poosje stil...
Fijne zondag

Nelleke zei

Hallo Rina een vliegende start heb je gemaakt mooie kleurtjes gebruik je.Ook ik had het in mn hoofd gehaald toen ik begon om een rij per maand te maken maar helaas kwam het niet uit er zijn steeds weer andere dingen die ik er weer tussen doe.Maar het is geen moeten maar een hobby.Groetjes Nelleke

Annelies zei

Mooie blokken. Bij mij is Jane bezig met haar tweede grote dip.

Marijke zei

Heb bewondering voor jou die de DJ maakt!! Prachtige blokken!!
Ik kijk er graag naar!
groetjes Marijke

neeftje zei

Wat een super start! Heerlijk he die lange vrije zomer!

Ageeth Dorsman zei

Dat heb je snel en mooi gedaan! Ik ben
(lees:was) er ook mee bezig, maar ik
kan maar niet echt "verliefd" worden
op Jane... Misschien gaat het weer
eens kriebelen, als ik een affe Jane
zie (die van jou dan maar?) Veel ple-
zier met je blokjes en groetjes van
Ageeth

Roos zei

Wat een mooie kleurtjes gebruik je Rina en dit is echt een vliegende start zeg.
Groetjes Roos

Sylvia zei

Het zijn mooie tinten, dat komt vast goed.
De vakantie schiet zeker al weer op!
Succes, gr.Sylvia

Chris zei

Dat ziet er al mooi uit! Elke keer als de DJ voorbij komt, denk ik: oh wat is dat toch een mooi project. Maar wel heel erg tijdrovend. Succes er mee hoor.

Guusje, zei

Wat een prachtige blokken en wat heb je er al veel gemaakt. Het is dan ook erg leuk om eraan te werken.

Hennie zei

Prachtige blokjes heb je gemaakt, je hebt een mooi begin, SUCCES.

Groetjes Hennie.