01 januari 2011

Herkenbaar??

Al weer enige tijd geleden, ik weet niet meer wanneer, gingen we een weekendje weg naar Duitsland. Om daar ook iets om handen te hebben, nam ik een klein werkje van Bobbin mee. Een hoesje om te borduren en te quilten voor om een vaas of als pennenpot.
Ik ging dat weekend druk aan het werk en kwam een heel eind met de stitcherie. Toen las ik de beschrijving en zag dat ik voor de afwerking een naaimachine nodig had. Die had ik toen niet, dus stopte ik met het werken aan dit projectje. Bij thuiskom is het op een tafel terecht gekomen en daarop zijn in de loop der tijd spullen bovenop gelegd.
Ik was het niet vergeten, maar het afmaken, dat kwam er niet van.
tot vandaag, een rustig dagje, zonder verplichtingen. Het was een leuk werkje en ik was ook snel klaar. Dus waarom had het er zo lang gelegen zonder het af te maken??? Ik weet het niet.

Herkenbaar?

6 comments:

katrien zei

Heel leuk tasje.
Fijn 2011 toegewenst.

carine zei

Wat een leuk ding,helemaal mijn feeling! Mooie quilts heb je ook.. Een fijn 2011 Carine-Brugge http://patchworkstar.blogspot.com

Guusje, zei

Heel herkenbaar ik heb heel toevallig vandaag ook een aantal dingen afgemaakt die al heel lang lagen. Ook wil ik jouw en je dierbaren een goed, gezond en creatief 2011 toewensen.

Berna zei

Het is heel herkenbaar voor de meesten van ons denk ik. Maar het resultaat mag er zijn. Hij is leuk!
Verder wens ik jou en je familie alle goeds toe voor dit nieuwe jaar!

Annelies zei

Hij is erg leuk geworden !

sylvia zei

heel herkenbaar.......zo blijkt het ineens maar een klein klusje te zijn!!
erg leuk geworden!!!