16 januari 2011

Nog meer mandjes

De afgelopen weken zijn er weer zes mandjes bij gemaakt voor mijn pockets of posies.
Het is een leuk werkje. Ik ben er achtergekomen dat ik appliceren leuker vind dan patchen. De afwisseling zal blijven. Ik ben namelijk iemand van veel verschillende dingen tegelijk doen ;-)

De update van de CDW is aan mij voorbij gegaan. Ik was de vorige maand en goed aan een derde blokje begonnen, maar deze ligt er nog net zo bij als op 15 december. Deze zal ik eerst eens afmaken deze week.

16 comments:

Elly (creatieveling Elly) zei

Mooie mandjes
groetjes Elly

katrien zei

Leuk je mandjes.

Petra zei

Wat een leuk gezicht al die mandjes. Fijne zondag, Petra

Marijke zei

Mooie mandjes heb je gemaakt, altijd leuk om een quilt met verschillende technieken te maken dan kom je snel achter je voorkeuren. Na een irish chain denk ik ondanks dat het een erg mooi patroon was, dezelfde blokken en ook nog eens de zelfde stoffen en kleuren maak ik nooit meer, zo saai, je wordt net een machine, hihi!
Fijne zondag, groeten Marijke

Guusje, zei

Wat een mooie mandjes. Kan me voorstellen dat je de combi van beide erg leuk vind.

Berna zei

Wat een schattige mandjes!

Nelleke zei

Hallo Rina mooie mandjes heb je gemaakt en in deze quilt daar kun je volgens mij je creativiteit wel in kwijt wat betreft technieken en verschillende stofjes en dat vind ik ook altijd zo leuk.Groetjes Nelleke

inge zei

heel leuke mandjes,en leuk om af te wisselen hé tussen technieken en projecten!

Jossie zei

Wat zijn ze leuk. Ik word er vrolijk van.

Terray zei

Wat mooi die mandjes. Het oogt lekker fris met dat rood.
GA zo door ;-)

Groetjes
Tertia

Jane in Cumbria zei

Leuke mandjes zijn dat. Het lijkt me een enige quilt om te maken. Ik ben prompt gaan zoeken naar het patroon van deze quilt maar kan hem (nog)nergens vinden.
groetjes
Jane

Hennie zei

Je mandjes zien er erg mooi uit ! ! !
Groetjes Hennie.

Annemarie zei

Je mandjes zien er mooi uit. Ben er momenteel ook mee bezig. Ook ik vind het erg leuk om te doen. Het hengsel vind ik elke keer weer lastig om netjes te appliceren.
Groetjes, Annemarie

Yvette zei

I love your baskets!

Mascha zei

Wat zien ze er leuk uit.
Groetjes Mascha

Chris zei

Wat een gezellige collage van al die mandjes. Ik kan me voorstellen dat je er plezier in hebt om ze te maken.