27 januari 2011

Nog meer mandjes

Dank jullie wel voor alle felicitaties. Door alle feestjes en mensen die we over de vloer hebben gehad, hebben we wel het griepvirus binnen gehaald. Ik ben al weer aardig op de been nu, maar DH heeft het flink te pakken.
Op goede momenten heb ik weer een paar mandjes gemaakt voor de Pop quilt. Hiermee staat het aantal nu op 18. Totaal zijn er 22 mandjes en dan gaan we verder werken aan een rand met blokjes en hexies.
De mandjes zijn leuk om te maken door de verscheidenheid, stofjes en lintjes. Doordat ik het patroon 75% verklein, zijn de mandjes wel klein geworden, maar toch nog goed te doen.

11 comments:

Annelies zei

Wat zien je mandjes er fleurig uit. Heerlijk zomers.
Beterschap voor je DH !

ria vogelzang zei

Mooie mandjes! Wat een schatjes om te zien!
Vertroetel je DH maar flink. Wat vervelend, die griep!

Daniëlle zei

Beterschap!!! Wat een zonnige mandjes heb je weer gemaakt! Bedankt voor je blogvisite! Mooie dag verder, liefs, Daniëlle

Wilma Kuin zei

Bbbrrr.... de griep... ik weet nu wat het is.
Mooie mandjes heb je gemaakt.

inge zei

hé dat zijn ook weer leuke mandjes! beterschap voor de zieke!

Annemarie zei

Je mandjes zien er weer mooi uit! Knap hoor dat je het patroon durft te verkleinen, het is op ware grootte soms al zo'n gepriegel.Succes met de laatste vier mandjes! Groetjes , Annemarie

katrien zei

Heel leuk je mandjes.

Chris zei

Ik hoop dat jullie gauw weer opgeknapt zijn. Je mandjes zijn weer heel gezellig. Fijn weekend.

Guusje, zei

Wat een mooi mandjes en zo klein knap hoor. Vind de kleuren en stoffen ook geweldig. En beterschap met je DH.

Berna zei

Schattige mandjes. Je krijgt zin in het voorjaar als je dit ziet.

Francien zei

Hallo Rina... bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog...daardoor ben ik op het jouwe gekomen en wilde je allereerst nog feliciteren met je verjaardag en nog vele gezonde jaren.....deze mandjes zijn prachtig maar die van je vorige postje...daar ben ik helemaal weg van...wat een prachtquilt en wat een mooie kleurtjes...je bent wel een bofkont hoor!!...jammer dat je geen volgers hebt...maar dat geeft niet want nu zet ik je zo bij mijn blogrol en kom steeds even bij je kijken...succes met de prachtquilt...en natuurlijk nog beterschap voor jullie....groetjes Francien.