Zo zijn we afgelopen vrijdag in Zierikzee geweest naar de tentoonstelling van de drie quiltgroepen van Goeree Overflakkee. Ik heb er mijn ogen uitgekeken. Wat een kunstwerken hingen hier en wat een inspiratiebron. Helaas moesten we nog op visite, dus kon ik niet te lang blijven hangen. Ik heb hier ook leuke gesprekken gehad met Willy van het quiltgebeuren, maar ook met een aantal maaksters van de quilten. Wat een gezellige mensen.
Zaterdag ben ik, nog helemaal in de stemming van vrijdag, naar Veldhoven gereden. Ook hier kwam ik ogen tekort. Wat een mooie tentoonstellingen en wat hingen er een mooie quilts bij de wedstrijd. Uiteraard hebben ook alle kraampjes meerdere bezoeken gehad en heb ik bij een aantal van hen wat geld achtergelaten :-)
Jammer dat het al weer voorbij is. Wat mij betreft mogen er meer van dit soort tentoonstellingen zijn...
Ik heb vooral ook genoten van de Baltimore quilts. Wat een werk
Hierbij nog even mijn maaksels van de vakantie:
Het grote engelse mandjes project is uiteraard weer uitgebreid:
Vier blokken en een aantal losse hexagon bloemen voor de randen

Dan nog wat blokjes voor mijn Pockets of Posies:

En als laatste nog iets anders. Ik ben aan het breien geslagen en wel van sokken. Nu was het wel lastig, want dit had ik nooit eerder gedaan en ik had alleen een duitstalige beschrijving tot mijn beschikking, maar dit is het resultaat.

Ik ben inmiddels alweer aan een nieuw paar bezig, want de eerste waren niet helemaal goed geworden. Wordt dus vervolgd.





























