In de zomervakantie had ik een mini quiltje gemaakt van Marjolein. Deze lag al enige tijd klaar om gequilt te worden. Er was geen excuus meer en na de cursus van vrijdga kon er dus maar 1 optie zijn om deze verder af te maken.
Hierbij de voor en achterkant:

















.jpg)











